ایرانیان سه بار در تاریخ، یهودیان را نجات داده‌اند

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۲۴ اسفند ۱۳۹۵


ایرانیان سه بار در تاریخ، یهودیان را نجات داده‌اند

ظریف:

  ایرانیان سه بار در تاریخ، یهودیان را نجات دادهاند

 

 

  این عادت نتانیاهو است که به تاریخ قلابی متوسل شود و تورات را تحریف کند

 

نتانیاهو بهمنظور فــروش دروغهای نژادپرستانه علیه آحاد یک ملت که سه بار در تاریخ یهودیان را نجات داده است، متوسل به تاریخ قلابی و تحریف تورات میشود. عادتش این است.

دکتر محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان به سخنان اخیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد. ظریف در صفحه شخصی‌اش در توییتر نوشت: نتانیاهو به‌منظور فروش دروغهای نژادپرستانه علیه آحاد یک ملت که سه بار در تاریخ یهودیان را نجات داده است، متوسل به تاریخ قلابی و تحریف تورات می‌شود. عادتش این است.

وی در ادامه آورده است: یک‌بار دیگر، بنجامین نتانیاهو نه‌تنها واقعیات معاصر را تحریف می‌کند، بلکه هم‌زمان گذشته و حتی کتاب مقدس را نیز تحریف می‌نماید. واقعاً تأسف‌آور است که تعصب و نژادپرستی به‌جایی می‌رسد که علیه آحاد یک ملت که سه بار در تاریخش یهودیان را نجات داده است چنین اتهامی وارد می‌شود. ظریف نوشت: کتاب استر بیان می‌کند که چگونه خشایارشا در چنین روزی یهودیان را از توطئه هامان نجات داد؛ دوباره در زمان کوروش، پادشاه ایران یهودیان را از اسارت در بابل رهانید؛ و در زمان جنگ جهانی دوم که یهودیان در اروپا کشتار می‌شدند، ایرانیان به آنان پناه دادند. منبع: انتخاب


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۱
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *