ایثارگران ظرفیت‌های خود را در اختیار جبهه مردمی قرار می‌دهد

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵


ایثارگران ظرفیت‌های خود را در اختیار جبهه مردمی قرار می‌دهد

فروزنده:

ایثارگران ظرفیتهای خود را در اختیار جبهه مردمی قرار میدهد

 

%d8%a7%db%8c%d8%ab%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: جمعیت ایثارگران به دنبال حمایت از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است و اگر این جبهه برنامه بخواهد برنامههای تدوینشده خود را ارائه میدهیم.

 لطف‌الله فروزنده، با اشاره به سازوکار فعالیت انتخاباتی جمعیت ایثارگران گفت: جمعیت ایثارگران به دنبال حمایت از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است.

او با بیان این‌که تمام ظرفیتهای خود را در اختیار جبهه مردمی می‌گذاریم، افزود: با توجه به این‌که در جمعیت ایثارگران پیش‌ازاین بررسی در زمینه شاخصهای گزینه ریاست جمهوری و شوراها و برنامه‌هایی که باید یک گزینه انتخاباتی دارا باشد، صورت گرفته و در سه حوزه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی کارشده است، اگر جبهه مردمی نیروهای انقلاب از ما برنامه بخواهد برنامه‌های تدوین‌شده خود را ارائه می‌دهیم.

سخنگوی جمعیت ایثارگران بیان کرد: معتقدیم که نیروهای انقلاب باید وحدت داشته باشند و مشکلات اصلی مردم مانند مشکلات اقتصادی را موردتوجه قرار داده و برنامه روشنی در این مورد ارائه دهند.

او در مورد این‌که تعدد جبهه‌های تازه تأسیس در نزدیکی انتخابات با گرایش اصولگرایی خللی ایجاد نمی‌کند، گفت: چنین اعتقادی ندارم و معتقدم نیروهای انقلاب اسلامی دایره وسیعی دارند و می‌توانند همه نیروهای مؤمن به انقلاب و امام و رهبری را که قانون ولایت را مدنظر دارند، مورد پوشش قرار دهد و این ظرفیت در جبهه مردمی ایجاد شود.

فروزنده در ادامه افزود: این ظرفیت می‌تواند بالا باشد و برای حمایت از ترویج انقلاب اسلامی، مبارزه با تفکر لیبرالی، پیگیری مباحث از آن بهره برد و در جهت چتر انقلاب اسلامی است نقش اساسی داشته باشد.

او با بیان این‌که برخی از خناسان می‌خواهند در این روند مشکل ایجاد کنند، گفت: بسیار خوشبینم که آنچه برای نیروهای انقلاب مهم است، اصل نظام و ارزشهای امام و رهبری است که در هر مقطعی به آن توجه می‌کنند و بدون این‌که به سلیقه و گرایشی سیاسی توجهی داشته باشند بر روی اصول نظام ایستادند و این موج ایجاد خواهد شد. منبع: ایلنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۸
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *