اولین عملیات «حشد الشعبی» در محور غربی «موصل» کلید خورد

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
شنبه - ۸ آبان ۱۳۹۵


اولین عملیات «حشد الشعبی» در محور غربی «موصل» کلید خورد

یک منبع عراقی خبر داد:

اولین عملیات «حشد الشعبی» در محور غربی «موصل» کلید خورد

آمادگی برای آزادسازی موصل

یک منبع نظامی در عراق با اشاره به دستور العبادی برای سپرده شدن عملیات محور غربی شهر موصل به حشد الشعبی گفت: این گروه اولین عملیات خود در غرب موصل را پس از دستور العبادی آغاز کرده است.

 به نقل از خبرگزاری رسمی عراق، یک منبع نظامی در ارتش عراق خبر داد: گروه حشد الشعبی اولین عملیات خود در محور غربی شهر موصل را کلید زده است.

بر اساس این گزارش، این منبع در ادامه افزود: این عملیات پس از دستور العبادی برای سپرده شدن عملیات مربوط به محور غربی موصل به حشد الشعبی، انجام می‌شود.

گفتنی است، پیش‌تر احمد الاسدی سخنگوی هیئت حشد الشعبی عراق گفته بود: حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق ما را مأمور محور غربی در جریان عملیات آزادسازی موصل کرده است.

وی تأکید کرده بود: این به دلیل در نظر گرفتن ملاحظات مهم است ازجمله اینکه این محور بیش از 1400 کیلومتر است و به‌مثابه شریان اصلی خطوط امدادرسانی داعش میان الرقه در سوریه از سویی و موصل و تلعفر و صحرای شرقی الرمادی و شمال صلاح‌الدین از سوی دیگر محسوب می‌شود.

الاسدی همچنین تصریح کرده بود: این محور همچنین شهرهای مهمی که از پایگاههای اساسی داعش است مانند؛ الحضر، البعاج، محلبیه، تلعفر و دهها روستا، غارها را شامل می‌شود.

منبع: مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *