انفجارهای بغداد ناشی از شکست تروریستها در موصل است

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۱۵ دی ۱۳۹۵


انفجارهای بغداد ناشی از شکست تروریستها در موصل است

فؤاد معصوم:

انفجارهای بغداد ناشی از شکست تروریستها در موصل است

Flames rise from cars at the site where two car bombs exploded in a parking lot nearby the Green Zone area in central Baghdad, 24 April 2007. Two more bombs exploded today in a Baghdad parking lot outside the Iranian embassy and several Iraqi government buildings, one day after two detonated in the same place. The unprotected parking area on Zabidur Street is used by workers and visitors to Iraq's defence ministry and to the Iranian embassy, which is protected behind blast walls 50 yards (metres) away. AFP PHOTO/JOSEPH EID

رئیس جمهوری عراق انفجارهای تروریستی در چند منطقه شهر بغداد را محکوم و آن را ناشی از نزدیک بودن شکست تروریستهای تکفیری به ویژه در شهر موصل دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، فواد معصوم در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما انفجارهای تروریستی جنایت‌کارانه با استفاده از خودروهای بمب‌گذاری شده و کمربندهای انفجاری در تجمع کارگران و بازارها و مراکز پزشکی در مناطق صدر و زعفرانیه و الجوادر و الکندی و نزدیک مسجد ام‌الطبول و جلوی پل دیالی در شهر بغداد را محکوم می‌کنیم که به شهادت دهها کارگر و فروشنده و عابر و کودک منجر شد.

وی از دستگاههای امنیتی خواست تا دقت و هوشیاری خود را دو چندان کرده و اقدامات فوری و قاطع را برای جلوگیری از وقوع چنین حملات تروریستی انجام دهند و عاملان آن را دست‌گیر کنند.

معصوم گفت: این انفجارها به منزله اذعان صریح تروریستهای تکفیری مبنی بر نزدیک بودن شکست قطعی آنها در موصل و عراق است و گواه روشنی بر برخوردار نبودن آنها از حداقل ارزشهای انسانی و اخلاقی است.

منبع: تسنیم


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۵
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *