انجام امور بورس و اعزام به خارج از طریق سامانه دانشجویی

دسته: آخرین مطالب , دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶


انجام امور بورس و اعزام به خارج از طریق سامانه دانشجویی

 

با رونمایی از فازهای 4 و 3 سامانه جامع امور دانشجویان، امور بورس و اعزام به خارج، دانشجویان داخل، دانشجویان غیر ایرانی و دانشجویان شاهد و ایثارگر از طریق این سامانه انجام می شود.

رونمایی و بهره برداری از فاز های 4 و 3 سامانه جامع امور دانشجویان با حضور جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و اطلاعات و رییس سازمان فناوری اطلاعات، مجتبی صدیقی معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان و باقری اصل معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات و معاونین و مدیران سازمان انجام پذیرفت.

سامانه جامع امور دانشجویان در راستای عمل به تکالیف قانونی بندهای 1 و 2 بند ج ماده 46 برنامه پنجم توسعه، ماده 6 و 4 آیین نامه توسعه خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی مصوب شورای عالی اداری در مورخ 10 اسفند 93 و ضوابط فنی و اجرایی توسعه دولت الکترونیکی مصوب شورای عالی فناوری اطلاعات در مورخ 20اسفند92 تعریف و اجرا شده است. در این مراسم پس از رونمایی فازهای 4 و 3 سامانه سجاد، جهانگرد، بر لزوم توسعه این سامانه و تعریف پرونده دانشجویی برای تمام دانشجویان سراسر کشور تاکید کرد.

در فازهای 4 و 3 این سامانه، سرویس هایی مرتبط با امور دانشجویان داخل (انتقالی و مهمانی دانشجویان داخل، تایید مدارک دانشجویان داخل، انتقال دانشجویان خارج به داخل)، امور دانشجویان غیر ایرانی (پذیرش دانشجویان غیر ایرانی بصورت بورسیه، پذیرش دانشجویان غیر ایرانی بصورت غیر بورسیه، شورای منتخب بررسی موارد خاص دانشجویان غیرایرانی)، امور دانشجویان شاهد و ایثارگر (انتقالی و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر) و همچنین امور بورس و اعزام به خارج (اخذ هزینه کنفرانس، بورس داخل، بورس مربیان، امور تعهدی بورس) به بهره برداری رسید. منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *