انتقاد پلیس به اظهارات یک مقام قضایی در مورد ثبت نقل‌وانتقال سند خودرو

دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۱۹ دی ۱۳۹۵


انتقاد پلیس به اظهارات یک مقام قضایی در مورد ثبت نقل‌وانتقال سند خودرو

انتقاد پلیس به اظهارات یک مقام قضایی در مورد ثبت نقلوانتقال سند خودرو

989578921

روابط عمومی معاونتاجتماعی ناجا در واکنش به سخنان حجتالاسلام اللهورد مقدسیفر، معاون سابق قضایی دیوان عدالت در مورد ثبت نقلوانتقال خودرو در فضای مجازی اعلام کرد: وی هشت سال پیش بازنشسته شد و انتشار اینگونه اخبار ناصحیح خلاف اصول اطلاعرسانی است.

به نقل از دفتر سخنگوی نیروی انتظامی، در شبکه‌های مجازی خبری به نقل از معاون سابق قضایی دیوان عدالت اداری، آقای مقدسی‌فر مبنی بر این‌که مطابق رأی دیوان عدالت اداری ثبت نقل‌وانتقال خودرو فقط باید در دفاتر اسناد رسمی انجام شود و بنابراین ثبت آنها در مراکز راهور خلاف مقررات و فاقد اعتبار است، منتشر شده بود.

بر اساس این گزارش، برابر بررسیهای به عمل آمده مشخص شد مسأله طرح شده مربوط به اختلاف موضوع اجرای ماده 29 قانون رسیدگی به تخلفات نبوده است؛ ضمن آن‌که معاون قضایی دیوان عدالت آقای مقدسی‌فر نیز حدود 8 سال پیش به شرف بازنشستگی نایل شده‌اند و در حال حاضر حجت‌الاسلام‌والمسلمین باقری، تصدی این عنوان را دارند.

این گزارش افزود:‌ بی‌شک برخی از افراد ذینفع در این ماجرا به دنبال فرافکنی موضوعات قدیمی که صحت قانونی نیز ندارد، هستند تا شاید به مقاصد خویش دست یابند؛ به نظر می‌رسد افرادی که ایجاد شایعه و اکاذیب منتشره منفعت آنها را تأمین می‌کند به‌جای تنویر افکار عمومی با تقلب به فکر سودجویی خود بوده‌اند و از هیچ اقدامی جهت حفظ منافع خود فروگذار نمی کنند.

منبع: ایرنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *