انباری جزو قسمتهای اختصاصی آپارتمان است

دسته: حقوق همگانی
بدون دیدگاه
شنبه - ۲۶ فروردین ۱۳۹۶


انباری جزو قسمتهای اختصاصی آپارتمان است

انباری جزو قسمتهای اختصاصی آپارتمان است

 

یکی از قسمتهای اختصاصی و از ملزومات آپارتمان انباری است. در واقع انباریها جای نگهداری وسایلی هستند که هر چند ضروری به نظر نمی‌رسند، اما بودن آنها برای زندگی لازم است.

درباره انباری باید بدانید که مالک آپارتمان می‌تواند هر نوع تصرف و تغییری در داخل انباری خود انجام دهد؛ البته، این تغییرات باید تا حدودی باشد که با حقوق مالکان سایر واحدها منافات نداشته باشد.

هم‌چنین به خاطر داشته باشید که اگر مالک آپارتمانی هستید، در صورت داشتن انباری باید در سند شما درباره انباری، عبارتی شبیه به آن‌چه ذکر می‌شود آورده شده باشد: «یک باب انباری با شماره …. واقع در طبقه زیرزمین به مساحت …. مترمربع از شمال دیوار اشتراکی با انباری مجاور، شرق دیوار اشتراکی با انباری مجاور، جنوب دیوار و درب به راهرو مشاعی، غرب دیوار و پنجره است به حیاط». این مختصات دقیق برای آن است که بتوانید در صورت بروز مشکل، از حقوق قانونی خود بهره‌مند شوید.

شهرداریها نیز به هنگام صدور گواهی پایان ساختمان، انباری را در ردیف قسمتهای اختصاصی قرار می‌دهند و در صورت‌مجلس تفکیکی نیز انباری در زمره قسمتهای اختصاصی هر آپارتمان محسوب می‌شود. منبع: مهداد

 


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *