امنیت امروز ایران مدیون اقدام انقلابی امام (ره) 
در برابر منافقین است


دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
شنبه - ۳۰ مرداد ۱۳۹۵


امنیت امروز ایران مدیون اقدام انقلابی امام (ره) 
در برابر منافقین است


آیت‌الله خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه تهران

امنیت امروز ایران مدیون اقدام انقلابی امام (ره) 
در برابر منافقین است

خطیب موقت نماز جمعه تهران بابیان اینکه سال چهارم سال پایانی دولتهاست گفت: نباید در سال آخر همه مسائل تحت‌الشعاع انتخابات قرار بگیرند و به کارهای مردم بهاداده نشود.
 آیت‌الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه تهران با اشاره به در پیش بودن هفته دولت اظهار داشت: ما در نظام اسلامی زندگی می‌کنیم و معتقدیم همه دولتهای بعد از انقلاب مشروع بوده‌ و به ولایت تقیّد داشته‌اند و بنابراین اپوزیسیون دولت بودن، در نظام اسلامی جایی ندارد.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به لزوم نقد سازنده و ایراد راهگشا خاطرنشان کرد: هفته دولت شهادت 2 دولتمرد الگو یعنی شهیدان رجایی و باهنر را در پیش داریم که دغدغه آنان تلاش شبانه‌روزی برای خدمت به محرومان، ساده‌زیستی و عدم وابستگی به دنیا بود و ازاین‌رو امام فرمودند ریاست آنها را عوض نکرد و این مسئله بسیار مهم است.
خطیب موقت تهران با اشاره به لزوم دیدن نقاط ضعف و قوت با یکدیگر این را یک رفتار اسلامی برشمرد و افزود: سال چهارم دولتها سال پایانی دوره آنهاست که انتخابات را در پیش داریم اما آسیبی که ممکن است به وجود بیاید و در برخی ادوار نیز بوده، این است که در سال چهارم همه‌چیز تحت شعاع انتخابات قرار بگیرد و خروجی آن بها ندادن به کار مردم باشد.
وی خطاب به دولت تصریح کرد: بنده به‌عنوان خطیب جمعه دوستانه به شما می‌گویم که باقوت و قدرت تا روزهای پایانی که در خدمت مردم هستید، عاشقانه، کارکنید و عشق به خدمت در دلتان باشد و آن را در عرصه عمل به نمایش درآورید و مبادا انتخابات آینده سبب شود همه‌چیز را سیاسی کرده و مسئله معیشت مردم را تحت شعاع قرار دهیم چراکه رهبری فرمودند دغدغه من معیشت مردم است.
خطیب موقت تهران در ادامه به برنامه‌ریزی استکبار برای زنده کردن منافقین اشاره کرد و گفت: احساس می‌شود این روزها دنیای استکبار برنامه جدیدی علیه ملت بزرگ ما دارد و آن‌هم این است که می‌خواهد جنازه در حال احتضار منافقین آمریکایی استکباری را دوباره زنده کند درحالی‌که باید بداند این جنازه در حال احتضار کامل است و هرگز زنده شدنی نیست.
آیت‌الله خاتمی منافقین را داعشهای ایرانی توصیف کرد و یادآور شد: اگر آن روز امام آن خدمت جانانه را نکرده بود ما امروز گرفتاریهای فراوانی داشتیم و ازاین‌رو امنیت امروز مدیون آن اقدام انقلابی امام است.
وی افزود: کسانی که دم از امام و حمایت از امام می‌زنند چرا اجازه می‌دهند امام ما مظلوم و غریب شود و من به تکلیف خود عمل کرده و از حضرت امام دفاع کردم.
منبع: فارس

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۸
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *