امنیت خوب در کربلا و نجف

دسته: آخرین مطالب , رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵


امنیت خوب در کربلا و نجف

سر کنسول ایران در کربلا تشریح کرد:

امنیت خوب در کربلا و نجف

 

 

میر مسعود حسینیان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا گفت: طبق آمار اعلامی سازمان حج و زیارت حدود 120 هزار نفر در فاصله 25 اسفند تا 15 فروردین از طریق شمسا عازم عتبات خواهند شد.

وی ادامه داد: با حضور تقریبی یک و نیم برابری زائران آزاد پیش‌بینی می‌شود که حداقل 250 تا 300 هزار زائر نفر در آینده در عتبات حضور پیدا کنند.

حسینیان علاوه بر این افزود: طبعاً پیش‌بینی می‌شود با کاهش مسافرت هم‌وطنانمان به سوریه، ترکیه و عربستان سعودی، تعداد زوار عتبات افزایش یابد.

به گزارش میزان، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا با بیان این‌که «بحمدالله در کربلا و نجف امنیت خوبی برقرار است و انشالله به کمک و امداد ائمه مشکلی پیش نخواهد آمد.» بیان کرد: در مجموع الحمدالله مراکز زیارتی کربلا و نجف اشرف امنیت دارند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد، گرچه در مورد سامرا باید رعایت احتیاط شده و نظر مسؤولین مربوطه رعایت شود.

وی در خاتمه عنوان کرد: طبعاً هرچه میزان پیروزی رزمندگان در موصل و… در مقابل تکفیریها بیش‌تر می‌شود احتمال افزایش مشکلات وجود دارد ولی الحمدالله با هوشیاری مقامات امنیتی شهرهای زیارتی عراق از درصد بالایی از امنیت برخوردار هستند. منبع: میزان


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *