افزایش 27 درصدی اعتبارات صندوق رفاه دانشجویان

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۱۶ شهریور ۱۳۹۵


افزایش 27 درصدی اعتبارات صندوق رفاه دانشجویان

افزایش 27 درصدی اعتبارات صندوق رفاه دانشجویان

 

 

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از افزایش 27 درصد رشد اعتبارات عمومی در سال 95 خبر داد و گفت: 198 میلیارد تومان وام شهریه در سال 94 پرداخت شد.

ذوالفقار یزدان‌مهر در نشست با رئیس دانشگاه گیلان و اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه گیلان از تبدیل‌شدن آشپزخانه سلف‌سرویس مرکزی از حالت سنتی به صنعتی با حمایت صندوق رفاه خبر داد.

وی با اشاره به افزایش 27 درصد رشد اعتبارات عمومی در سال 95 گفت: 198 میلیارد تومان وام شهریه در سال 94 پرداخت شد و امسال 20 میلیارد تومان از سوی دولت و 30 میلیارد تومان از سوی صندوق برای وام دانشجویان دکترا اختصاص‌یافته است که از ابتدای مهرماه به هر دانشجو تعلق می‌گیرد. رئیس صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: تهیه طرح تبدیل یارانه غذا به وام در یک دوره 10 ساله، از دیگر برنامه‌های صندوق رفاه است. یزدان‌مهر بابیان اینکه 22 میلیارد تومان طلب صندوق بابت اجاره خوابگاهها بوده که 21 میلیارد و 300 تومان آن وصول شد، گفت: حدود 20 میلیارد تومان نیز اعتبار برای ارتقای خوابگاههای سطح 5 قراردادیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان بابیان اینکه صندوق رفاه دانشجویان در سال گذشته رشد 110 درصدی پرداخت تسهیلات را داشته گفت: در وام دانشجویان دکترا 400 درصد و در وام شهریه 200 درصد افزایش ایجادشده است. یزدان‌مهر اضافه کرد: ارائه تسهیلات هدفمند و مؤثر، حرکت به سمت مدیریت واحد خدمات‌دهی، کاهش تصدی‌گری و جلوگیری از انباشت مطالبات جدید، تقویت جایگاه صندوق، حرکت به سمت سازمان IT محور و هوشمند سازی سیستمهای رایانه‌ای ازجمله زیرشاخه‌های برنامه‌های بلندمدت صندوق است.

وی از حمایت صندوق رفاه در راستای تقویت سیستم سرمایش برخی خوابگاهها، خرید تجهیزات آشپزخانه‌ای در سلف‌سرویسها و کمک به ساخت خوابگاه در زمین اهدایی یکی از خیرین به دانشگاه در جنب خوابگاه بنت‌الهدی دانشگاه گیلان خبر داد.

منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *