افزایش کمی و کیفی سفرهای دانشجویان به عتبات

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۲۵ آبان ۱۳۹۵


افزایش کمی و کیفی سفرهای دانشجویان به عتبات

در دیدار حجتالاسلام فقیهی با رئیس سازمان حج و زیارت توافق شد؛

افزایش کمی و کیفی سفرهای دانشجویان به عتبات

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در دیدار با رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص افزایش کمی و کیفی سفرهای دانشجویان به عتبات عالیات به توافق رسید.

img_5365

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در دیدار با مهندس سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت و مهندس خدر نژاد رئیس شرکت زیارتی شمسا گزارشی از پانزدهمین دوره اعزام از سفرهای عتبات دانشگاهیان ارائه داد و ضمن تقدیر از تلاشها و همراهیهای سازمان حج و زیارت، بعثه مقام معظم رهبری و شرکت شمسا درزمینه اعزام دانشجویان به عتبات گفت: در پانزدهمین دوره از اعزامها حدوداً 18 هزار دانشگاهی به سفر زیارتی عتبات اعزام شدند و زمینه زیارت برای آنان تسهیل شده و همچنین برنامه‌های فرهنگی و مذهبی خوبی برای آنان برگزارشده است.

وی دراین دیدار بر موضوع افزایش میزان اعزامها، زمینه‌سازی برای فراهم آوردن بستری برای راه‌اندازی سفرهای ارزان‌قیمت عتبات و همچنین برنامه‌ریزی برای افزایش کیفی سفر و امکانات رفاهی و هتل متمرکز برای اسکان زائرین دانشجو تأکید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا فقیهی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بانک ملت در ارائه تسهیلات به زائرین دانشگاهی،مساعدت بیشتر این بانک را برای دوره بعدی اعزام دانشگاهیان به عتبات خواستار شد.

وی ادامه داد:در پانزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات 440 کاروان به عتبات اعزام شدند که نسبت به دوره قبل افزایش چشمگیری داشته‌ایم.

مهندس اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت نیز دراین دیدار به ظرفیت عظیم بحث زیارت و برکات آن اشاره کرد و گفت: برکت سفرهای عتبات کشور به خاطر اعزام جوانان دانشجو و زائرین فرهیخته به عتبات است و این جوانان دانشجو هستند که می‌توانند در محیطهای علمی و دانشگاهی و حتی خانواده‌هایشان اثرگذار باشند.

رئیس سازمان حج و زیارت با تأکید بر آن‌که هیچ محدودیتی در تعداد اعزام زائرین به عتبات وجود ندارد گفت: تلاش خود را بکار می‌بندیم تا بهترین امکانات و خدمات را برای زائرین دانشگاهی فراهم آوریم و همچنین برای دانشگاهیان هتلهای متمرکز در نظر بگیریم.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها (مأوا)، در ادامه مهندس خدر نژاد رئیس شرکت زیارتی شمسا از زحمات و تلاشهای ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در برنامه‌ریزی و نظم سفرهای زیارتی عتبات دانشجویی تقدیر کرد و خاطرنشان کرد:شرکت شمسا تمام تلاش خود را برای ساماندهی و در اختیار گذاشتن امکانات و هتلهای مناسب‌تر انجام خواهد داد.

منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۵
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *