اعلام جزئیاتی از خسارات طوفان جمعه در مازندران

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۱۴ آذر ۱۳۹۵


اعلام جزئیاتی از خسارات طوفان جمعه در مازندران

اعلام جزئیاتی از خسارات طوفان جمعه در مازندران

3

قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران دراینباره به ایسنا گفت: برق 120 روستا به دلیل وقوع طوفان قطعشده بود که بخش عمده خاموشیها رفع شده است.

وی تصریح کرد: در شهرستانهای نکا، بهشهر، گلوگاه، آلاشت و سوادکوه به دلیل طوفان شدید برق 120 روستا قطع شد که حدود 20 روستا دراین مناطق همچنان در خاموشی به سر می‌برند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران افزود: طوفان شدید موجب شکستگی درختان و همچنین پارگی برخی از سیمها و کابلها شد.

شهابی اظهار کرد: گروهی متشکل از حدود 35 تا 40 نفر در حال فعالیت برای وصل کردن برق نقاط مختلف استان هستند.

عبدالجواد توحیدی مقدم – فرماندار سوادکوه – نیز از وارد آمدن خسارت به 30 واحد مسکونی براثر طوفان خبر داد و به ایسنا گفت: براثر وقوع این تندباد سقف 30 واحد مسکونی در شهر زیرآب تخریب و روستاهای این شهر دچار خسارت 50 تا 100 درصدی شده است.

وی تصریح کرد: 20 واحد دامداری نیز متحمل خسارت شده‌اند. فرماندار سوادکوه افزود: براثر طوفان برق برخی مناطق قطع‌شده بود که با همکاری اداره برق منطقه مشکل حل‌شده و قطعی برق در سوادکوه وجود ندارد.

توحیدی مقدم اظهار کرد: میزان خسارات در حال حاضر در دست بررسی است و تا ظهر شنبه از سوی کمیته بحران به‌صورت قطعی اعلام خواهد شد.

همچنین سید خالق سجادی – فرماندار شهرستان بهشهر – از وارد آمدن خسارت به 300 واحد مسکونی و دامداری دراین شهرستان خبر داد و بابیان اینکه طوفان به منازل و دامداریهای روستاهای بالادست آسیب وارد کرده است، به ایسنا گفت: سقف بیش از 300 منزل مسکونی و دامداری منطقه آسیب‌دیده است. وی بابیان اینکه برق بیش از 40 روستای شهرستان بهشهر قطع‌شده بود، افزود: از این تعداد تنها برق چهار روستا وصل نشده است که تا یک ساعت دیگر مشکل حل می‌شود.

سجادی بابیان اینکه نیروهای هلال‌احمر، بخشداری و فرمانداری برای کمک به مردم روستاهای آسیب‌دیده اعزام‌شده‌اند، اضافه کرد: آتش‌سوزی کوچکی در جنگل عباس‌آباد نیز رخ داد که با کمک مردم منطقه اطفا شد.

فرماندار بهشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر میزان آسیب به مناطق خسارت‌دیده برآورد نشده است و هیچ آمار دقیقی فعلاً در اختیار نیست.

وی همچنین گفت که تاکنون هیچ گزارشی از خسارات جانی در منطقه نداشته‌ایم. منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۸
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *