اعطای 700 هزار فقره تسهیلات ازدواج به جوانان در سال جاری

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
شنبه - ۹ بهمن ۱۳۹۵


اعطای 700 هزار فقره تسهیلات ازدواج به جوانان در سال جاری

وزیر ورزش و جوانان:

  اعطای 700 هزار فقره تسهیلات ازدواج به جوانان در سال جاری

 

201702904

  سند توسعه ورزش تقدیم دولت میشود

  وزیر ورزش و جوانان از اعطای 700 هزار فقره تسهیلات ارزانقیمت 100 میلیون ریالی به زوجهای جوان در سال جاری خبر داد و گفت: در حوزه ورزش نیز بهزودی سند توسعه این بخش از سوی این وزارتخانه به دولت تقدیم میشود.

مسعود سلطانی فرد حاشیه سفر یک‌روزه خود به قزوین با حضور در جمع خبرنگاران، افزود: دولت با همه تنگناهای خود از طریق سیستم بانکی، برنامه‌های خوبی را برای حمایت از جوانان در نظر گرفته که یکی از آنها اعطای وام ازدواج است.

وی با اشاره به رشد اعطای وام ازدواج جوانان، ادامه داد: در سال جاری به 700 هزار زوج وام ازدواج 100 میلیونی ریالی پرداخت‌شده و 300 هزار مورد تقاضا نیز مورد تصویب قرارگرفته و به شعب مختلف بانکی کشور ابلاغ‌شده است.

سلطانی فر با اشاره به این‌که امیدواریم تا پایان امسال میزان اعطای وامهای ازدواج جوانان به بیش از یک‌میلیون فقره برسد، یادآور شد: باوجود آن‌که نظام اقتصادی کشور هنوز متأثر از آثار تحریمها است اما در حال خروج از این وضعیت قرار داریم.

وی هم‌چنین تعداد طرحهای نیمه‌تمام ورزشی در سطح کشور را 4 هزار مورد اعلام و افزود: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و راه‌اندازی این طرحها 90 هزار میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: سال آینده با پیش‌بینیهای در نظر گرفته در برنامه ششم توسعه برای تأمین منابع لازم برای جوانان و ورزش، فضای برجام را از سال آینده در این دو بخش امیدوارکننده می‌دانیم و فصل جدیدی را از فعالیتهای مربوط به آن را پیش رو خواهیم داشت.

سلطانی فر در خصوص واگذاری اماکن ورزشی نیز گفت: امیدواریم با حل مشکلات مربوط به روند واگذاریها، به‌گونه‌ای اقدام شود که مردم از اجرای طرح دچار مشکل نشوند.

به گفته وی، طرح جامع ورزش نیز که از سالها پیش تهیه‌شده امیدواریم قبل از بازنگری دوباره و تکمیل آن، سند توسعه ورزش کشور را تقدیم دولت کرده تا مقدمه اجرای این طرح فراهم شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به سفر یک‌روزه به قزوین و بازدید از طرحها و فضاهای ورزشی این استان، افزود: قزوین در بخش سخت‌افزاری با سرمایه‌گذاری خوب دولت و بخش خصوصی مواجه بوده که ازاین‌جهت یک رویکرد خوب را شاهد بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: با توجه به سرمایه‌گذاریهای انجام‌شده در حوزه‌های سخت‌افزاری و امور قهرمانی، امیدواریم علاوه بر ورزش همگانی نام قزوین را در آینده نه‌چندان دور به شکل پررنگ و برجسته‌ای در ورزش قهرمانی کشور داشته باشیم.

سلطانی فر یادآور شد: ورزش استان در برخی از رشته‌ها از استعدادهای خوبی برخوردار بوده و ورزشکاران آن نیز از عناوین مهم بین‌المللی برخوردار هستند که امیدواریم با استمرار فعالیتهای آنان شاهد ادامه افتخارآفرینی در میادین بزرگ همچون المپیک باشیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این‌که زیرساختها و استعدادهای ورزشی خوبی را در قزوین شاهد هستیم، گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه استاندار در حال تدبیر و راهکاری هستند تا این استان بتواند در لیگهای برتر والیبال و بسکتبال حضورداشته و در لیگهای معتبر فوتبال نیز دارای نماینده باشد.

وی در پایان تأکید کرد: مدیران استان قزوین نیز در کمک به ورزش و حل مشکلات مربوط به جوانان کمک و حمایتهای خوبی را به عمل‌آورده که باید این مسأله تداوم داشته باشد. منبع: ایرنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۸
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *