اعتیاد زنان نتیجه ندیدنهای مسوولان است

دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۱۲ مهر ۱۳۹۵


اعتیاد زنان نتیجه ندیدنهای مسوولان است

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری:

اعتیاد زنان نتیجه ندیدنهای مسوولان است

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، عنوان کرد: اعتیاد زنان نتیجه ندیدنهای درست ما است و معتقد نیستم که اعتیاد آنها معلول مسائل و مشکلات امروزی آنان است.
اطهره نژادی در مراسم افتتاحیه مرکز اقامتی مدل طبی زنان وزنان باردار مصرف‌کننده مواد مخدر که در محل دانشگاه علوم بهزیستی برگزار شد اظهار کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر نباید فقط نگاه انفعالی داشته باشیم.
وی ادامه داد: همکاریهای دولت و جامعه مدنی می‌تواند بسیاری از مسائل را حل کند.
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری افزود: در حال حاضر زن معتاد انگ اجتماعی بسیار بیشتری نسبت به مرد معتاد دریافت می‌کند و این مسأله مهمی است که باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود.
نژادی افزود: نیاز است که به‌منظور کاهش و پیشگیری از آسیب، نسبت به توسعه شبکه همکاریهای دولت و سازمانهای مردم‌نهاد اقدام کنیم.
وی همچنین خاطرنشان کرد: نمی‌توانم خوش‌بینانه بگویم که امیدوارم این مرکز آخرین مرکز درمان اعتیاد زنان معتاد در کشور باشد زیرا هنوز نگاهی در کشور نمی‌بینم که آن‌قدر جدی این موضوع را دنبال و بر ابعاد پیشگیرانه آن تاکید کند.
وی در پایان گفت: نیاز است از منابع و امکانات دولتی در کنار تسهیلات جامع مدنی باهم استفاده کنیم و قطعاً معاونت امور زنان ریاست جمهوری نیز دراین راه کمکهای خود را دریغ نخواهد کرد.
دراین مراسم همچنین با حضور مهران غفوریان به نمایندگی از جامعه هنری، لیلا ارشد، نماینده سازمانهای مردم‌نهاد و جمعی از مسؤولان جشن امضای هنرمندان،‌ مسؤولان، فعالان اجتماعی و نمایندگان نهادهای بین‌المللی برگزار شد. منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۹
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *