اصلاح ساختار
 دانشگاه علمی کاربردی


دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۱۶ آذر ۱۳۹۵


اصلاح ساختار
 دانشگاه علمی کاربردی


سرپرست دانشگاه علمی کاربردی خبر داد:

اصلاح ساختار
 دانشگاه علمی کاربردی

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی از تغییر نمودار سازمانی دانشگاه خبر داد و گفت: باهدف افزایش نظارت بر کیفیت فعالیتها و ارزیابی مستمر مراکز، دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه به معاونت ارتقاء یافت.
محمدحسین امید گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی در راستای سیاستهای جدید خود درزمینه ارتقای کیفیت فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه تغییراتی در نمودار سازمانی دانشگاه ایجاد کرده است.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع نظارت و ارزیابی مراکز علمی کاربردی دانشگاه در دوره جدید، دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه به معاونت ارتقا یافته و نام این دفتر به معاونت نظارت و سنجش تغییر کرده است.
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی تأکید کرد: این دانشگاه در دوره جدید فعالیت خود در نظر دارد در حوزه نظارت و ارزیابی مراکز خود بسیار جدی‌تر از گذشته وارد شود.
امید اظهار داشت: با توجه به تغییرات ایجادشده در نمودار سازمانی این دانشگاه، معاونت فرهنگی نیز به معاونت فرهنگی و دانشجویی تغییر نام داده و بر این اساس تمامی فعالیتهای فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در این معاونت دنبال خواهد شد.
وی همچنین عنوان کرد: تمامی فعالیتهای آموزشی این دانشگاه نیز که درگذشته در دو حوزه و معاونتهای مختلف انجام می‌شد، در معاونت آموزشی دانشگاه متمرکزشده است. سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: بر اساس نمودار سازمانی جدید دانشگاه معاونت سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی نخواهیم داشت و فعالیتهای مربوط به حوزه سنجش نیز در معاونت تازه تأسیس نظارت و سنجش دنبال می‌شود.
منبع: مهر

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۶
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *