رئیس سازمان زندان ها:استقرارصندوق های رای در زندانها/ تبلیغ له یا علیه نامزدها ممنوع است

دسته: آخرین مطالب , تیتر ویژه
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

رئیس سازمان زندان ها:
استقرارصندوق های رای در زندانها/ تبلیغ له یا علیه نامزدها ممنوع است

رئیس سازمان زندانها واقدامات تامینی وتربیتی کشور با بیان استقرارصندوق های رای در زندان ها، هرگونه اقدام و تبلیغ له یا علیه نامزدهای ریاست جمهوری را در زندان ها منع کرد.

به گزارش روزچهارشنبه ازسازمان زندانها، اصغر جهانگیر با صدور بخشنامه ای خطاب به مدیران زندان های سراسر کشور ، هرگونه اقدام و تبلیغ بر له یا علیه کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در زندان ها منع کرد.

وی دراین بخشنامه تاکید کرد: ازامروز تا پایان انتخابات و اعلام نتایج، حداکثرمراقبت وهوشیاری را در باره نظارت دقیق بر نحوه اخذ آرای زندانیان و جلوگیری از هرگونه اقدام و تبلیغ بر له یا علیه اشخاص انجام و در جهت برقراری و کنترل نظم و امنیت مضاعف زندان ها و موسسات کیفری نهایت اهتمام اعمال شود.

جهانگیر با اعلام ممنوعیت خروج مدیران کل زندان های سراسر کشور از استان محل خدمت خود، معاونت امنیتی و انتظامی را مسئول نظارت بر اجرای دقیق این بخشنامه کرده است.

براساس این گزارش در تمام انتخابات کشور، صندوق های اخذ رای در زندان ها مستقر می شود تا زندانیان هم همراه با سایر اقشار جامعه در این امر مهم سیاسی اجتماعی شرکت کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه 29 اردیبهشت برگزار می شود. ایرنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۹
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *