از آموزشهای پیش از ازدواج چه خبر؟

دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
جمعه - ۱۰ دی ۱۳۹۵


از آموزشهای پیش از ازدواج چه خبر؟

از آموزشهای پیش از ازدواج چه خبر؟

 653729407

مدیر کل ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: آموزش پیش از ازدواج در تمام دستگاهها در حال اجراست و از ادارات کل ورزش و جوانان استانها درخواست کردهایم تا گزارشهای مربوط به اجرای این آموزشها در دستگاههای استان خود را تا پایان آذرماه تجمیع کنند.

ناصر صبحی قره‌ملکی افزود: گزارش اولیه اجرای آموزشهای پیش از ازدواج نیمه اول دی‌ماه آماده می‌شود و گزارش بعدی نیز پایان سال جاری تهیه می‌شود که با بررسی و آسیب‌شناسی این گزارشها می‌توانیم برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای برگزاری دوره‌های آموزشهای پیش از ازدواج داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه تاکنون اطلاعات خوبی از استانها به دست ما رسیده است. از برخی استانها مانند همدان گزارشهایی درباره افزایش ازدواج و کاهش طلاق دریافت کرده‌ایم البته به‌منظور ارزیابی‌ دقیق‌تر باید منتظر شویم که گزارشهای همه استانها به دست ما برسد. صبحی قره‌ملکی در پایان خاطرنشان کرد: آموزشهای پیش از ازدواج از قبل اجرا می‌شده ولی هر دستگاه به صورت مقطعی و با سرفصلهای آموزشی خود این کار را انجام می‌داد که وزارت ورزش و جوانان این دوره‌ها را در قالب آموزشهای 750 هزار زوج طراحی و اجرا کرد.

منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *