ازدواج در بهشت

دسته: حکایات و داستان های پند آموز
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۸ شهریور ۱۳۹۵


ازدواج در بهشت

ازدواج در بهشت

 

زوج جوانی عاشق هم بودند ولی شب قبل از عروسی‌شان در اثر تصادف اتومبیل کشته شدند و لحظاتی بعد، خود را در دروازه‌های بهشت و نزد سنت پیتر دیدند.

بعد از یک هفته، داماد نزد سنت پیتر آمد و گفت: من و نامزدم از اینکه در بهشت هستیم، خیلی خوشحالیم و می‌خواهیم هر چه زودتر باهم ازدواج کنیم. آیا برای مردمان اهل بهشت ازدواج میسر است؟

سنت پیتر پاسخ داد: من واقعاً خیلی متأسفم تاکنون از اهالی بهشت ندیده‌ایم کسی را که بخواهد ازدواج کند. اجازه بدهید از مقامات بالا کسب تکلیف کنم تا هفته آینده پاسخ شمارا بدهم.

هفته بعد به ایشان پاسخ داده شد که اگر قصد ازدواج دارید باید یک سال صبر کنید. بعد از یک سال چنانچه هنوز مشتاق ازدواج بودید، دراین مورد تصمیم می‌گیریم. بعد از یک سال آنها هنوز مشتاق ازدواج بودند. سنت پیتر پاسخ داد: متأسفم که ناامیدتان می‌کنم ولی شما باید یک سال دیگر صبر کنید.

این موضوع برای ده سال متوالی اتفاق افتاد و هرسال ازدواج ایشان به سال آینده موکول می‌شد. تا اینکه بالاخره در یک روز یکشنبه در کلیسای اصلی بهشت جشن مفصلی برگزار شد و آن زوج باهم ازدواج کردند.

بعد از چند هفته، آنها متوجه شدند ازدواج ایشان اشتباه بوده و قادر به ادامه زندگی با یکدیگر نیستند. لذا با خجالت پیش سنت پیتر آمدند و گفتند: آیا می‌توانند از هم جداشده و طلاق بگیرند؟

سنت پیتر پاسخ داد: ببینید ده سال طول کشید تا یک کشیش وارد بهشت شد و ما توانستیم شمارا به عقد ازدواج هم درآوریم. حال خدا می‌داند چند سال طول می‌کشد تا یک وکیل وارد بهشت شود تا بتواند مشکل شمارا حل کند؟!

منبع: سایت تحلیلی خبری حقوق نیوز


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۵
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *