ارجاع پرونده رویانیان به کمیته اخلاق

دسته: حقوق ورزشی
بدون دیدگاه
شنبه - ۱۰ مهر ۱۳۹۵


ارجاع پرونده رویانیان به کمیته اخلاق

ارجاع پرونده رویانیان به کمیته اخلاق

137795144

مسؤول حقوقی فدراسیون فوتبال به اظهارات محمد رویانیان پاسخ داد و از ارجاع پرونده وی به کمیته اخلاق خبر داد.
به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، متن پاسخ صفی اله فغان پور عزیزی – مسؤول حقوقی فدراسیون به این شرح است:
جناب آقای رویانیان، بازگشت شما به جامعه فوتبال را گرامی می‌داریم و امیدواریم از تجربه گذشته استفاده کنید و مسیر موفقیت را برای خود و جامعه فوتبال و باشگاه سیاه‌جامگان رقم بزنید و امید است باروحیه فوتبال به جامعه فوتبالی برگشته باشید و این بار به سبک و روش و جنس فوتبال سخن بگویید. جناب آقای رویانیان، از جنابعالی توقع داریم مطالعه کنید و اطلاعات کافی به دست آورده و بعد مصاحبه و صحبت کنید.
به اطلاع حضرت‌عالی و دوستان اندک همفکر شما و همه علاقه‌مندان فوتبال می‌رسانم، در جلسه‌ای که با حضور جناب آقای مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، جناب آقای عطوفی و نماینده شرکت فناپ در محل شرکت همراه اول تشکیل‌شده بود، معاون محترم بازاریابی و امور مشتریان همراه اول اعلام کرد سرشمارِ 3040 نمی‌تواند تبلیغات هواداری انجام دهد. علاوه براین، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران طی نامه شماره 988/2/300/95 مورخ 95/6/21 اعلام کردند که مطابق باسیاست گذاری انجام‌گرفته در شرکت ارتباطات سیار ایران، به‌منظور جلوگیری از سردرگمی مشترکین، تمامی سرویسهای باشگاههای فوتبال (اعم از هواداری و …) با سرشمارِ 3090 و صرفاً توسط شرکت پردیس اول کیش تعریف و ارائه می‌شود. بنابراین برخلاف ادعای جنابعالی، فدراسیون فوتبال هیچ نقشی در لغو همکاری باشگاههای لیگ برتر با سامانه 3040 نداشته است. همچنین فدراسیون فوتبال بابت اتهامات وارده در مصاحبه جنابعالی این حق را برای خود محفوظ می‌داند که از طریق مراجع ذیصلاح اقدام کند.
لازم به توضیح است، مصاحبه رویانیان به کمیته اخلاق فدراسیون ارجاع و ایشان برای توجیه صحبتهای انجام‌شده به این کمیته دعوت خواهد شد. منبع: مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *