ارائه جدیدترین فناوریهای سازمان ثبت در نمایشگاه الکامپ

دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۳۰ آذر ۱۳۹۵


ارائه جدیدترین فناوریهای سازمان ثبت در نمایشگاه الکامپ

ارائه جدیدترین فناوریهای سازمان ثبت در نمایشگاه الکامپ

 %d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%a6%d9%87-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%81%d9%86%d8%a7%d9%88%d8%b1%db%8c%d9%87%d8%a7%db%8c

  هاشم کارگر معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی سازمان ثبتاسناد و املاک کشور با اشاره به حضور سازمان ثبت در نمایشگاه الکامپ گفت: سازمان ثبتاسناد و املاک کشور بهعنوان یک دستگاه حاکمیتی خدمات متنوعی را بهطور مستمر به آحاد جامعه و دستگاههای مختلف دولتی ارائه میدهد.

وی گفت: گستره خدماتی که سازمان ثبت ارائه می‌دهد بسیار متنوع است. سازمان ثبت در حوزه‌های ثبت املاک، ثبت شرکتها، ثبت مالکیت معنوی اعم از ثبت اختراع، علائم تجاری و طرحهای صنعتی، دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق و مباحثی مانند اجرای اسناد رسمی ارائه خدمات می‌کند. این مقام مسؤول اظهار کرد: سازمان ثبت در طول سالیان اخیر سعی کرده است نگاهی تحول گرایانه در ارائه خدمات به مردم داشته باشد. به همین منظور با بهره‌گیری از فناوریهای نوین نسبت به اصلاح و بهبود فرآیندها و سیستمهای مورد عمل اقدام کرده است.

کارگر بیان کرد: خوشبختانه سازمان ثبت توانسته است با برنامه‌ریزیهای دقیق و مناسب توفیقات چشم‌گیری دراین زمینه به دست آورد به‌طوری‌که مراجع ارزیابی مربوط به عملکرد دستگاهها در حوزه فناوری اطلاعات، این سازمان را یکی از سازمانهای پیشرو در اقدامات تحول گرایانه خصوصاً درزمینه‌ی فناوری اطلاعات دانسته‌اند.

وی ادامه داد: نمایشگاه الکامپ که به‌طور سالانه برگزار می‌گردد نمایانگر دستاوردها و پیشرفتهایی است که در حوزه فناوری به‌دست‌آمده است. سازمان ثبت هم سعی کرده با حضور پررنگ دراین نمایشگاه تمام دستاوردهایی که در حوزه فناوری داشته اعم از سامانه‌ها، نرم‌افزارها و زیرساختهایی را که در راستای ارائه خدمات الکترونیکی و نوین ایجاد کرده است را برای مردم شریف و هم برای دستگاههای دیگر به نمایش بگذارد تا علاوه بر معرفی اقدامات صورت گرفته، حاصل تجربیات خود را در اختیار همگان علی‌الخصوص دستگاههای دولتی قرار دهد. معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور توضیح داد: الحمدالله تجربیات خوبی در سازمان ثبت وجود دارد؛ که با نگاهی دقیق متوجه خواهیم شد که در یک مقطع زمانی کوتاه اتفاقاتی بزرگ و مؤثر در سالهای اخیر در سازمان ثبت در حوزه فناوری رخ‌داده است که بسیار چشمگیر و قابل‌توجه است و این می‌تواند برای سایر دستگاهها تجربه‌ای سودمند باشد. کارگر در پایان گفت: این نمایشگاه محلی مناسب برای معرفی و تبادل اطلاعات مربوط به تحولات و دستاوردهای به وجود آمده درزمینه فناوری اطلاعات بوده و می‌تواند مفید واقع شود. منبع: میزان


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۸
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *