اذیت و آزار پسر 14 ساله در خانه شیطان فریبکار

دسته: حوادث , وبگردی
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۲۰ فروردین ۱۳۹۶


اذیت و آزار پسر 14 ساله در خانه شیطان فریبکار

اذیت و آزار پسر 14 ساله در خانه شیطان فریبکار

نوجوان 14 ساله 24 ساعت در گروگان جوان مست بود

پسر ۱۴ ساله وقتی به کمک مردی رفت که حالش خوب نبود تا او را به خانه‌اش برساند نمی‌دانست عاقبت شومی در انتظارش است.

این پسرنوجوان 24ساعت گروگان جوان مست بود و پس از آزادی به همراه خانواده‌اش راهی اداره پلیس شد تا حادثه تلخی که برایش رخ داده بود را برای مأموران بازگو کند. او در توضیح ماجرا گفت: به همراه دوستم به قهوه خانه‌ای در جنوب تهران رفته بودیم که مرد ناشناسی اسم مرا صدا زد.

تعجب کردم چون من او را نمی‌شناختم اما مرد ناشناس اسم و فامیل مرا می‌دانست. به گمانم از دوستانم مشخصات مرا پرسیده بود. وقتی نزد او رفتم، مردی را که حال مناسبی نداشت به من نشان داد و از من خواست تا با موتور او را به خانه‌اش برسانم. من هم برای اینکه کار ثوابی انجام داده باشم او را سوار موتورم کردم و راهی خانه‌اش که در نزدیکی قهوه‌خانه بود شدیم.

او مدعی شد که اسمش مجید است و به‌دلیل اینکه مشروبات الکلی مصرف کرده و حال مناسبی ندارد از من خواست به او کمک کنم و تا مقابل در آپارتمانش او را برسانم. می‌گفت سرگیجه شدیدی دارد و ممکن است در راه پله‌ها حالش بد شود. من از همه جا بی‌خبر به او کمک کردم و او را از پله‌ها بالا بردم اما نمی‌دانستم که او نقشه شومی در سر دارد.

وی ادامه داد: وقتی مقابل در خانه رسیدیم او با تهدید مرا به زور به آپارتمانش برد و در را قفل کرد. پس از آن با تهدید مورد آزار و اذیت قرار داد. هرچه التماسش کردم فایده‌ای نداشت حتی وقتی هوا تاریک شد و می‌خواستم بروم مانعم شد. او 24ساعت مرا در اسارتگاهش زندانی کرد و مورد آزار و اذیت قرار داد. وی ادامه داد: فردای آن روز با این ترفند که به کسی حرفی نمی‌زنم و دوباره به خانه‌اش می‌روم فریبش دادم و موفق شدم از آنجا فرار کنم .با اعلام این شکایت، پرونده‌ای پیش روی قاضی آرش سیفی بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت و با دستور وی تیمی از مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت دست به‌کار شدند تا متهم را به دام اندازند. طولی نکشید که با راهنمایی شاکی، مرد شیطان‌صفت دستگیر شد. اگرچه تمام شواهد علیه او بود اما متهم خود را بی‌گناه دانست و مدعی شد که گفته‌های پسرنوجوان دروغ است و او نیت اخاذی در سر دارد. با وجود این قاضی سیفی دستور بازداشت وی را صادر کرد و متهم برای انجام تحقیقات در اختیار مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت

منبع:ایران انلاین


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۴
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *