اختصاص 7 هزار میلیارد ریال برای تأمین ماشین‌آلات خدماتی و عمرانی شهرهای کوچک

دسته: تازه های قوانین , مطالب برگزیده
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵


اختصاص 7 هزار میلیارد ریال برای تأمین ماشین‌آلات خدماتی و عمرانی شهرهای کوچک

اختصاص 7 هزار میلیارد ریال برای تأمین ماشینآلات خدماتی و عمرانی شهرهای کوچک

 

 

نمایندگان مردم در خانه ملت،  ۷ هزار میلیارد ریال برای تأمین ماشینآلات خدماتی و عمرانی شهرهای زیر یکصد هزار نفر جمعیت و روستاها اختصاص دادند.

نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر  روز  دوشنبه 9 اسفندماه مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی جزییات هزینه‌ای لایحه بودجه سال 96 با بند (و) تبصره 6 مبنی بر تأمین بخشی از هزینه‌های طرحهای تملک داراییهای سرمایه‌ای شهرهای زیر یک‌صد هزار نفر جمعیت و روستاها موافقت کردند.

گفتنی است نمایندگان با 146 رأی موافق، 21 رأی مخالف و 4 رأی ممتنع از مجموع 197 نماینده حاضر در مجلس با این بند از تبصره 6 موافقت کردند.

بر اساس این بند؛ به‌ وزارت کشور‌ (سازمان امور شهرداریها و دهیاریهای کشور) اجازه داده می‌شود در سال 1396 بیست درصد (20%) از وجوه تبصره (2) ماده (39) قانون‌ مالیات بر ارزش‌افزوده معادل‌ هفت‌ هزار میلیارد (7.000.000.000.000) ریال را که در اختیار آن وزارتخانه قرار می‌گیرد برای تأمین ماشین‌آلات خدماتی و عمرانی و تأمین بخشی از هزینه‌های طرحهای تملک داراییهای سرمایه‌ای شهرهای زیر یک‌صد هزار نفر جمعیت و روستاها به ترتیب به نسبت 70 درصد و 30 درصد به‌صورت مستقیم و یا تأمین قسمتی از وجوه موردنیاز خرید ماشین‌آلات مذکور، به تفکیک سهم هر استان پرداخت و هزینه کند.

2- حکم بند ب ماده 39 قانون مالیات بر ارزش‌افزوده در سال 96 تنفیذ می‌گردد. منبع: وب‌سایت مجلس شورای اسلامی


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *