اختصاص وام دانشجویی بنیاد علوی به دانشجویان علمی کاربردی

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
شنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۵


اختصاص وام دانشجویی بنیاد علوی به دانشجویان علمی کاربردی

دکتر بهرامی نسب:

اختصاص وام دانشجویی بنیاد علوی به دانشجویان علمی کاربردی

 

دکتر بهرامی نسب با اعلام این خبر گفت: طی جلسه ای که با حضور مدیر و همکاران صندوق وام دانشجویی بنیاد علوی به منظور رفاه و کمک به دانشجویان کم بضاعت برگزار شد، امکان پرداخت وام دانشجویی از طریق بنیاد علوی به دانشجویان این دانشگاه فراهم شد.

وی افزود: برای رفاه حال دانشجویان مستحق دریافت وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با همکاری صندوق بنیاد علوی برای اولین بار، پرداخت وام قرض الحسنه در مقطع کارشناسی امکانپذیر شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: متقاضیان دریافت این وام پس از ارسال دستورالعمل مربوطه، به مراکز آموزشی علمی کاربردی محل تحصیل خود مراجعه و مدارک لازم برای دریافت وام شهریه را ارائه کنند تا از این تسهیلات بهره مند شوند.

دکتر بهرامی نسب خاطرنشان کرد: طبق توافقات اولیه 7 میلیارد ریال از سوی بنیاد علوی به منظور پرداخت وام قرض الحسنه برای سال تحصیلی جاری برای دانشجویان این دانشگاه در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، وی عنوان کرد: با توافقات صورت گرفته با صندوق بنیاد علوی امکان بهره مندی از مجموعه‌های فرهنگی، رفاهی و ورزشی مستقر در استان تهران که متعاقبا اعلام می شود فراهم شده است.

منبع: ایسنا

 


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *