اختصاص اعتبار 300 میلیاردی برای ساخت خوابگاه‌

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶


اختصاص اعتبار 300 میلیاردی برای ساخت خوابگاه‌

اختصاص اعتبار 300 میلیاردی برای ساخت خوابگاه

رئیس صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به اختصاص 300 میلیارد تومان اعتبار در حوزه ساخت خوابگاهها در سال جاری گفت: این تسهیلات در قالب سود بانکی به بخش خصوصی، خیرین و دانشگاهها پرداخت خواهد شد.

مهندس ذوالفقار یزدان‌مهر با اعلام این مطلب اظهار کرد: سازمان برنامه‌ریزی و بودجه اعتبار خوبی به منظور تأمین اعتبار ساخت خوابگاهها در نظر گرفته است که به همان میزان صندوق رفاه دانشجویان بودجه به این منظور اختصاص می‌دهد تا بتوانیم کمبود فضای خوابگاهی 75 هزارنفری موجود را با کمک بخش خصوصی و خود دانشگاهها برطرف کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: دانشگاهها می‌توانند با کمک بخش خصوصی و خیرین ساخت فضاهای خوابگاهی خود را آغاز کنند و سود بانکی آن را صندوق رفاه دانشجویان پرداخت می‌کند یعنی تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار بخش خصوصی، خیرین و دانشگاهها در بحث خوابگاه‌سازی قرار می‌گیرد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در پایان با بیان این‌که بالغ‌بر 300 میلیارد تومان تسهیلات توسط این صندوق به دانشگاهها در حوزه خوابگاهی پرداخت خواهد شد، تأکید کرد: امسال اولین بار است که تسهیلاتی به منظور ساخت فضاهای خوابگاهی از طریق صندوق رفاه دانشجویان پرداخت می‌شود و این اعتبار نیز در بودجه سال 96 به تثبیت رسیده که بر اساس آن رقم قابل‌توجهی را این صندوق به‌عنوان سود بانکی پرداخت خواهد کرد. منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *