اجرای طرح بیمه مشاور خانواده در دستور کار دولت است

دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۲ اسفند ۱۳۹۵


اجرای طرح بیمه مشاور خانواده در دستور کار دولت است

مولا وردی:

اجرای طرح بیمه مشاور خانواده در دستور کار دولت است

734811324

معاون رئیسجمهوری در امور زنان و خانواده گفت: اجرای طرح بیمه مشاور خانواده در دستور کار دولت قرارگرفته و این امر با جدیت در کشور دنبال میشود.

شهین دخت مولا وردی در دیدار با بانوان طلبه مبلغان و زنان فرهیخته استان اردبیل افزود: یکی از اولویتهای معاونت امور زنان و خانواده اجرای این طرح است ضمن این‌که اجرای طرح وکیل خانواده و الزامی کردن مشاوره قبل از ازدواج برای زوجها نیز مدنظر می‌باشد.

او گفت: هم‌اکنون این طرحها برای پیشبرد اهداف زنان و خانواده با جدیت دنبال می‌شود تا بتوان دغدغه‌ها و مشکلات حوزه زنان در کشور را برطرف کرد.

وی از تشکیل کارگروه بانوان در حوزه‌های مختلف خبر داد و تشریح کرد: این معاونت تعامل همه جانبه‌ای با ستاد حجاب و عفاف و صیانت از حقوق شهروندی وزارت کشور دارد و با تعامل با این نهادها به پیشرفتهای همه جانبه‌ای دست ‌یافته‌ایم.

وی از تشکیل ستاد ملی زنان و خانواده در کشور خبر داد و گفت: این ستاد دنبال تحکیم بنیان خانواده می‌باشد، معتقدم هنوز ارزشهای خانواده در ایران پایدار مانده است اما در معرض آسیب قرارگرفته و باید صیانت شود.

معاون رئیس‌جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سپری شدن یک سال از مذاکرات برجام گفت: این مذاکرات نتیجه و دستاوردهای بسیار خوبی برای ملت ایران داشته و باعث برداشته شدن تحریمهای مختلف شد و می‌توان در آینده شاهد گشایشی در بخش اقتصادی کشور بود.

وی تشریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری نیز مورد پیگیری جدی دولت است و زنان و خانواده‌ها نیز در این زمینه نقش حیاتی و اساسی دارند و برنامه‌ریزی اساسی در این زمینه پیش‌بینی‌شده است.

به گفته وی، مؤلفه‌های سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی عدالت محوری، دانش بنیان، برون‌گرایی و درون‌زایی است و با برنامه‌های تدارک دیده شاهد تحقق آنها خواهیم بود.

او با بیان این‌که در زمان حاضر تقاضای کار از سوی بانوان افزایش‌یافته، افزود: نیاز است با برنامه‌ریزیهای اساسی شرایط کارآفرینی و اشتغال بانوان فراهم شود تا دغدغه خانواده‌های ایرانی برطرف شود.

به گفته او، بسیاری از کارآفرینی زنان در زمان تحریم متوقف‌شده بود و امیدواریم از این پس شاهد اشتغال و کارآفرینی در حوزه زنان باشیم. منبع: ایرنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۵
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *