أهل قرآن باید قوه قضاییه را متحول کنند

دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۱۵ آذر ۱۳۹۵


أهل قرآن باید قوه قضاییه را متحول کنند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

أهل قرآن باید قوه قضاییه را متحول کنند

 %d8%ad%d8%ac%d8%aa-%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85-%d8%b4%da%a9%d8%b1%d8%a7%d9%84%d9%84%d9%87-%d8%a8%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%85%db%8c

حجتالاسلام شکرالله بهرامی در مراسم افتتاح چهارمین دوره مسابقات سرتاسری قرآن قوه قضاییه منطقه چهار کشور اظهار کرد: هدف قرآن ساختن انسان است، قرآن میخواهد انسان بهجایی برسد که جز خدا را نبیند.

وی با اشاره به آیات ابتدایی سوره مبارکه انسان، افزود: خداوند در قرآن جاده را به انسان نشان داده است و این انسان است که باید انتخاب کند که می‌خواهد به‌جایی برسد که به‌جز خدا نبیند یا به اسفل‌السافلین برود.

بهرامی بابیان اینکه خداوند یک پیامبر بیرونی به ما داد که همان پیامبر اسلام است و یک پیامبر درونی که عقل انسان است، اظهار کرد: اگر انسان به راه آمد و تلاش کرد و استقامت ورزید خداوند دست او را خواهد گرفت.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با تأکید بر اینکه مهم میزان دلدادگی ما به خداوند است، تصریح کرد: خداوند در قرآن فرموده است که بهشت را زمانی به انسان می‌دهد که درراه خدا تلاش کند و با نفس بجنگد و دل را از غیر خدا خالی کند.

وی با اشاره به مراسم پرشور پیاده‌روی اربعین سال جاری، گفت: بیش از 20 میلیون دلداده دراین مراسم شرکت کردند که این از یکدل بودن امام حسین (ع) به خدا بود که عالمی را شیفته خود کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور اظهار کرد: قرآنیان باید قوه قضاییه را متحول کنند و به‌عنوان الگو در قوه قضاییه مطرح شوند.

بهرامی تأکید کرد: همه ما وظیفه داریم دل خود را مطهر کرده و آن را جایگاه خداوند قرار دهیم که فقط انسان‌های طاهر می‌توانند با قرآن مأنوس باشند و برای فهم قرآن دل باید پاک باشد.

بهرامی دست دراز کردن به سمت دشمن و برپایی فتنه در کشور را از عواقب فاصله گرفتن از قرآن دانست و افزود: ما باید در سایه قرآن و اهل‌بیت باشیم تا بنا بر فرموده پیامبر گمراه نشویم.

منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *