آینده منطقه را مقاومت ملتها
 رقم می‌زند


دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵


آینده منطقه را مقاومت ملتها
 رقم می‌زند


بشار اسد در دیدار هیأت پارلمانی ایران عنوان کرد

آینده منطقه را مقاومت ملتها
 رقم می‌زند

رئیس‌جمهور سوریه در دیدار با رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران گفت که آینده منطقه به دست ملتهایی ترسیم می‌شود که در برابر حامیان تروریسم ایستادند.
علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کشورمان که در رأس یک هیأت دیپلماتیک به سوریه رفته بود، روز پنجشنبه با «بشار اسد» رئیس‌جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
بشار اسد در این دیدار که در دمشق انجام شد بابیان اینکه آینده منطقه را کشورهای مقاوم رقم می‌زنند، اظهار داشت: آینده منطقه توسط ملتهایی رقم خواهد خورد که در برابر کشورهای حامی تروریسم ایستاده و برای پاسداری از کشور خود و استقلال آن فداکاری می‌کنند.
تداوم حمایت ایران از سوریه
بروجردی هم در این دیدار با اعلام حمایت ایران از دولت قانونی سوریه، اظهار داشت:
هر طرفی که می‌خواهد بحران سوریه حل شود باید به واقعیت این کشور توجه کند و اجازه بدهد ملت سوریه سرنوشت این کشور را تعیین کند. وی در کنفرانس خبری خود در دمشق افزود: سیاستهای عربستان سعودی در منطقه در چارچوب عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی قرار دارد.
ما هرگونه تلاشی را برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی محکوم می‌کنیم و بر این باوریم که فلسطینیان می‌توانند با تلاش به حقوق خود برسند. بروجردی بیان داشت: ما از تمامیت ارضی سوریه حمایت و طرحهای آمریکا را برای تجزیه کشورهای اسلامی محکوم می‌کنیم. ملت سوریه هرگز اجازه تجزیه این کشور را نخواهد داد. وی گفت: اشغالگران صهیونیستی و نیروهای اردنی از تروریستها در درگیریهای جنوب سوریه حمایت می‌کنند ولی تلاش تروریست‎ها در این منطقه به نتیجه‌‎ای نمی‌رسد.
بروجردی افزود: سازمان ملل تجربه زیادی در ایجاد مسیرهای امن برای ارسال کمکهای بشردوستانه دارد و می‎توان از این تجربه در مناطق درگیر در اطراف حلب برای خارج کردن غیرنظامیان استفاده کند.
منبع: روزنامه حمایت

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *