آموزش عالی کشور دچار توسعه بی‌رویه و بدون برنامه شده است

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۲۹ شهریور ۱۳۹۵


آموزش عالی کشور دچار توسعه بی‌رویه و بدون برنامه شده است

رئیس دانشگاه بوعلی سینا

آموزش عالی کشور دچار توسعه بی‌رویه و بدون برنامه شده است

رئیس دانشگاه بوعلی سینا بابیان اینکه آموزش عالی کشور دچار توسعه بی‌رویه و بدون برنامه شده است، گفت: بیماری مدرک‌گرایی در جامعه ماحصل این توسعه بی‌رویه بوده است.
دکتر منصور غلامی در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان همدان، تصریح کرد: متأسفانه آموزش عالی کشور با بحران توسعه بی‌رویه مواجه شده و در پی آن مدرک‌گرایی رواج پیداکرده به‌طوری‌که دانشگاه علمی کاربردی نیز از این بحران مستثنا نیست.
وی ادامه داد: لازمه مهار و اصلاح مدرک‌گرایی در جامعه این است که آموزش عالی بازبینی لازم را در رسالت و چرایی شکل‌گیری خود داشته و در چهارچوب آن رسالتها اقدام کند.
رئیس دانشگاه بوعلی سینا یادآور شد: با انجام این بازبینی منابع ملی کشور و هزینه‌های اشخاص، در راستای اهداف ملی و اثربخش هزینه شده و به هدف‌گذاریهای مقام معظم رهبری درزمینه اقتصاد مقاومتی دست خواهیم یافت.وی خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش عالی همگی یک خانواده محسوب می‌شویم بنابراین آمادگی لازم برای تبادل‌نظر با دانشگاه علمی کاربردی راداریم.رئیس جدید دانشگاه علمی کاربردی همدان نیز گفت: هرگونه خدمت و تلاشی که دراین نظام انجام می‌دهیم، در مقابل رشادتهای رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس ناچیز است چراکه شهدا بزرگ‌ترین سرمایه‌های خود را در مسیر انقلاب و اسلام هزینه کرده‌اند.
وی ادامه داد: اعتماد دولت و نظام در انتصاب مسئولان امری مهم و ارزشمند است بنابراین باید قدر این اعتماد ایجادشده را دانست. منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *