آمار پرونده‌های شکایت از تأمین اجتماعی کاهش یابد

دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۱۱ بهمن ۱۳۹۵


آمار پرونده‌های شکایت از تأمین اجتماعی کاهش یابد

رئیس دیوان عدالت اداری:

آمار پروندههای شکایت از تأمین اجتماعی کاهش یابد

 

%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%af-%d9%87%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b4%da%a9%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d8%a3%d9%85%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%ac%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b9%db%8c

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به اینکه رضایتمندی مردم از دستگاههای اجرایی و جلوگیری از تشکیل پروندههای قضایی از اولویت برنامههای این نهاد قضایی است، گفت: با تعامل مناسب و اصلاح قوانین و رویهها باید کاری کنیم که هر سال آمار پروندههای مرتبط با تأمین اجتماعی در دیوان عدالت اداری کاهش یابد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد‌کاظم بهرامی در همایش کارشناسان واحدهای حقوقی سازمان تأمین اجتماعی در اصفهان، اظهار کرد: به همین منظور دیوان عدالت اداری سعی کرده است، ارتباط خود با دستگاههای اجرایی را برای رضایت مردم از عملکرد دستگاهها تقویت کند.

به گزارش ایرنا، وی با بیان این‌که سازمان تأمین اجتماعی ارتباطات خوبی با دیوان عدالت اداری دارد، تصریح کرد: بخشنامه‌هایی که در سه سال گذشته از سوی سازمان تأمین اجتماعی برای ارتقای خدمات و افزایش رضایتمندی مردم صادرشده است، موجب شده که مراجعه مردم به دیوان عدالت اداری برای شکایت از این سازمان کاهش یابد.

رئیس دیوان عدالت اداری افزود: برقراری ارتباط دیوان عدالت اداری با دستگاههای اجرایی زمینه‌ساز اجرای بهتر قانون و حفظ حقوق مردم می‌شود. وی خاطرنشان کرد: نهادسازی و انجام کارهای اساسی و استوار در سازمان تأمین اجتماعی برای اجرای دقیق قانون کار بسیار مهمی است.

برقراری عدالت با اجرای صحیح قانون امکانپذیر است

بهرامی با بیان این‌که برقراری عدالت با اجرای صحیح قانون امکان‌پذیر است، ادامه داد: همه ما مکلف به اجرای قانون هستیم و عمل به قانون به معنی اجرای عدالت است. وی بیان کرد: با تعامل مناسب و اصلاح قوانین و رویه‌ها باید کاری کنیم که هرسال آمار پرونده‌های مرتبط با تأمین اجتماعی در دیوان عدالت اداری کاهش یابد.

رئیس دیوان عدالت اداری، اتخاذ راهکار مناسب و آسیب‌شناسی در این زمینه را در کاهش آمار پرونده قضایی علیه سازمان تأمین اجتماعی تأثیرگذار دانست و افزود: دیوان عدالت اداری با تمام توان در کنار سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد تا ضمن عملکرد مناسب این سازمان، رضایتمندی مردم از این سازمان افزایش یابد. منبع: حمایت


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *