آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان ایرانی در آمریکا

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵


آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان ایرانی در آمریکا

آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان ایرانی در آمریکا

549130915

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور آمادگی دارد تا دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاههای آمریکا را پذیرش کند.

علی‌اصغر رستمی ابوسعیدی افزود: دانشگاه پیام نور آمادگی دارد تمامی دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاههای ایالات‌متحده آمریکا و دارندگان پذیرش قطعی از دانشگاههای یادشده که به دلیل دستور اخیر رئیس‌جمهوری آمریکا از ورود و ادامه تحصیل در دانشگاههای آن کشور منع شده‌اند را پذیرش نماید.

وی تصریح کرد: بر اساس هماهنگیهای به‌عمل‌آمده با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه پیام نور آمادگی پذیرش و ادامه تحصیل این دانشجویان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را دارد. رستمی ابوسعیدی آمار اعضای هیأت علمی این دانشگاه را 4 هزار عضو عنوان کرد و گفت: این دانشگاه با برخورداری از شبکه جامع آزمایشگاهی (شاپنا) و IPTV با شعار “کتاب همراه، کلاس همراه، استاد همراه” و دهها امکانات و خدمات متنوع دیگر، زمینه مناسبی برای تحصیل نخبگان فراهم آورده است. رئیس دانشگاه پیام نور با دعوت از تمامی داوطلبان، خاطرنشان کرد: دانشجویان گرامی می‌توانند درخواست خود را به اداره پذیرش معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور ارائه کنند؛ تا بر اساس ضوابط و شرایط زمینه تحصیل آنها در بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی ایران فراهم شود.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری جدید آمریکا طی فرمانی از ورود اتباع هفت‌کشور از جمله ایران به خاک آمریکا فعلاً به مدت سه ماه ممانعت کرد.

البته یک دادگاه فدرال این کشور نیز بافرمان ترامپ مخالفت کرده و به نظر می‌رسد تا نزدیک به یک ماه این محدودیت ورود به خاک آمریکا اجرایی نشود. منبع: ایرنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *