آل‌سعود اسم جنایتهایش را دفاع از حق می‌گذارد


دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
شنبه - ۲۶ تیر ۱۳۹۵


آل‌سعود اسم جنایتهایش را دفاع از حق می‌گذارد


خطیب نماز جمعه این هفته تهران:

آل‌سعود اسم جنایتهایش را دفاع از حق می‌گذارد

آیت‌الله امامی کاشانی،خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: آل‌سعود، آمریکا و امثال آنها امروز در سراسر جهان جنایت می‌کنند، اما نام جنایتهایشان را دفاع از حق می‌گذارند.
باید به آنها گفت که تروریست خود شما هستید.
 آیت‌الله امامی کاشانی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در روز عید فطر مساله حقوقهای ظالمانه را مطرح کردند.
گرچه کسانی که این حقوقهای ظالمانه را دریافت کردند با اجازه‌هایی که در آیین‌نامه‌ها آمده بود برای خودشان مقرراتی تعیین کرده بودند اما کارشان ظالمانه بود. باید به این موضوع به‌طورجدی پرداخته شود. اینکه این موضوع از گذشته بوده و ادامه پیدا کرده درست نیست و باید جلویش ایستاد.
رهبری دستور داده‌اند که با دقت و اهتمام این مساله
پیگیری شود.
وی با قرائت بخشی از نامه چهل‌ویکم حضرت علی (ع) خطاب به حاکم بصره گفت: این بخش از نهج‌البلاغه را برای کسانی که برداشتهای غیرمتعارف داشته‌اند و برای سه قوه می‌خوانم. حضرت علی (ع) آن حاکم را مواخذه کرده و از او می‌پرسد تو از روز قیامت نمی‌ترسی؟ من این موضوع را مطرح کردم تا آن‌کسانی که از این حقوقها برداشت کرده‌اند قبل از روز قیامت در همین دنیا پولها را به بیت‌المال بازگردانند و همینجا پاسخگو باشند.
خطیب این هفته نماز جمعه تهران ادامه داد: این موضوع مهم است که به فرمایشات حضرت علی (ع) توجه کنند. بحث مربوط به خزانه دولت، غیردولت و یا موقوفات نیست. باید مراقب تمام اموال بود. برداشتن پول به اسمها و نامها کار اشتباه، ظلم و ستم است.
وی با اشاره به هفته عفاف و حجاب یادآور شد: جامعه ما باید به‌طرف امام عصر (عج) برود. عفاف و حجاب به نفع همه است. به نفع بچه‌های آن خانمی که خودش حجابش را رعایت نمی‌کند نیز هست. وقتی‌که عفاف و حجاب در جامعه رعایت نمی‌شود جوانان به سمت ازدواج نمی‌روند.
امامی کاشانی در ارتباط با ضرورت پیشگیری از به دنیا آمدن کودکان معلول گفت: کشور ما از جمله کشورهای پیشرفته‌ای است که دستگاههای مهمی برای پیشگیری از به دنیا آمدن فرزندان معلول دارد. وزیر محترم بهداشت به این موضوع توجه ویژه‌ای دارد. صداوسیما هم باید روی این موضوع کار کند و با تکیه بر تشکیلات علمی و اهتمام صداوسیما زنان و مردان بدانند که با پیشگیری به‌موقع می‌توانند از به دنیا آمدن فرزندان معلول جلوگیری کنند.
وی در خطبه عبادی نماز جمعه امروز تهران نیز با اشاره به آیات اخباری قرآن تصریح کرد: آیات اخباری قرآن درگذشته مطرح‌شده اما در دنیای امروز شاهد اتفاق افتادنش هستیم. امروز شاهد حرکات تروریستی هستیم. ازیک‌طرف یمن را می‌کوبند از طرف دیگر آل سعود کوچک و بزرگ را می‌کشد اما نشان می‌دهند که کارشان درست است. وقتی می‌بینیم در سوریه و عراق و مناطق مختلف اراذل‌واوباشها را با پول آل سعود و قدرت آمریکا جمع می‌کنند و نام جنایتشان را دفاع از حق می‌گذارند به حقانیت اخبار قرآن پی می‌بریم. می‌بینیم که در کنگره آمریکا مصوبه می‌گذارند که ایران از تروریسم حمایت می‌کنند. باید به آنها گفت تروریسم و جنایتکار شما هستید.
خطیب این هفته نماز جمعه تهران ادامه داد: این حوادث همه یک روزی خواهند شکست و فرهنگ، افکار و برداشتها تغییر خواهد کرد. همین امروز شاید کسانی باشند که ظهور حضرت مهدی (عج) را ضرورت ندانند اما قرآن کریم درآیات شریفه‌ای این پیش‌آمد را قطعی می‌داند. دنیا با ظلم و فساد چنان روبه‌رو شده است که حالا بشر می‌گوید چاره‌ای جز حضور منجی نیست.منبع: ایسنا

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۳
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *