آغاز ثبت‌نام کنکور 96

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵


آغاز ثبت‌نام کنکور 96

آغاز ثبتنام کنکور 96

 202015354

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تأکید بر اینکه ثبتنام برای شرکت در آزمون سراسری 96 شروعشده است گفت: داوطلبان تا 28 بهمنماه جاری فرصت دارند برای شرکت در این آزمون ثبتنام کنند.

دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: آزمون سراسری سال ۹۶ به‌منظور پذیرش دانشجو برای دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی و پردیسهای خودگردان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، دانشگاههای غیرانتفاعی، پردیسهای دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و هم‌چنین کد رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۶ از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در روز پنجشنبه ۲۸ بهمن‌ماه ۹۵ پایان می‌پذیرد.

دکتر توکلی گفت: دفترچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره 1) آزمون سراسری سال ۹۶ به همراه اطلاعیه ثبت‌نام این سازمان نیز هم‌زمان با آغاز ثبت‌نام بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود؛ بنابراین هر یک از داوطلبان برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۶ ضرورت دارد در این مهلت به سایت سازمان سنجش مراجعه و ضمن مطالعه دقیق دفترچه ثبت‌نام و اطلاعیه منتشره، در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت‌نام اقدام کند.

وی هم‌چنین افزود: آزمون سراسری سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم تیرماه ۹۶ در حوزه‌های امتحانی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان گفت: کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۹۶ تمامی داوطلبان گروههای آزمایشی پنج‌گانه از روز یکشنبه ۱۱ تیرماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان از یکشنبه یازدهم تا چهارشنبه چهاردهم تیرماه می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند. منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *