آسیبهای اجتماعی شرایط خطرناکی در جامعه به وجود آورده است

دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۱۱ مهر ۱۳۹۵


آسیبهای اجتماعی شرایط خطرناکی در جامعه به وجود آورده است

آسیبهای اجتماعی شرایط خطرناکی  در جامعه به وجود آورده است

Kids texting message on smartphone

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با تاکید بر اینکه آسیبهای اجتماعی شرایط حساس و خطرناکی در جامعه کنونی به وجود آورده است گفت: باید با تفکر و انجام فعالیتهای علمی و جدی در راستای کاهش این آسیبها در جامعه تلاش شود.
حجت‌الاسلام سید علی قاضی عسکر روز پنجشنبه در گردهمایی یاوران حسینی در مسجد روضه محمدیه یزد افزود: اکنون شرایط متفاوت شده و وسایل ارتباطی و رسانه‌های مختلفی در نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند اما شاهد افزایش آسیبهای اجتماعی هستیم.
وی ادامه داد: روحانیان در خطبه‌های ماه محرم با پرداختن به این موضوع به کاهش آن کمک کنند و اجازه ندهند فاصله‌ای با اصل مکتب اسلام ایجاد شود. وی وقوع حوادث مختلف، طلاق و بی‌حجابی را ازجمله آسیبهای اجتماعی عنوان و اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین آسیبهای اجتماعی استفاده از اینترنت و چت برای برقراری ارتباط نامشروع و فاصله گرفتن از مسیر درست است.
نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت گفت: باید با حساسیت نسبت به شبهه افکنیها و هجمه‌های زیاد علیه دین در ماه محرم آگاه باشیم و با مخاطب شناسی و پیام‌رسانی مناسب هجمه‌ها را خنثی کنیم.
قاضی عسکر بابیان اینکه در برخی خطابه‌ها ادب رعایت نمی‌شود تصریح کرد: در برخی مداحیها و مصیبتها حرمت‌شکنی صورت می‌گیرد و باید از طرح چنین مسائلی جلوگیری شود، چراکه ارائه محتوای نادرست در عزاداریها بسیار خطرناک است.
منبع: ایرنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *